مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

روش جلوگيري از تايپ حروف غير مجاز در ورودي هاي PHP

يك كدام از شيوه هايي كه براي خودداري طراحي سايت در مشهد از تايپ حروف غير مجاز در ورودي ها PHP ديده ميشود به كارگيري از تابع فانكشن ميباشد كه اما به لهجه درست خيس function گفته ميشود. مي‌دانيم رايا پارس كه‌اين تابع بايستي با يك المان ياور باشد كه شايسته ترين المان براي پرهيز از تايپ حروف غير مجاز در ورودي ها PHP، ckeckStirng ميباشد. همان گونه كه از اسمش پيداست ابزاري كه قرار ميباشد string را بررسي نمايد. ahrefs بسيار بي آلايش ميباشد. در واقع شما مي بايست يك شرط اجرا نماييد به گونه اي كه در شرط وارداتي به صورت ظريف مشخص و معلوم فرماييد كه كدام يك از حروف ، عدد و علامت از سوي شما قابل قبول ميباشد و به صورت بي واسطه در شرط مورد ها متبوع را اعلام نمائيد براين اساس در حالتي‌كه كه شرط درست باشد هيبت مخاطب ارسال ميگردد و در‌صورتي‌كه كه وي شيطنت كرده و ورودي را خطا وارد كند نمي تواند فعاليت از پيش چيره شود. مسلماً الان پيشنهادتان اين ميباشد كه يك خط كد بنويسم تا بتوانيم اين تابع را خوب بشناسيم، سفارش خير ميباشد قسمت آنگاه را دنبال فرمائيد.


نمونه كدنويسي دوري از تايپ حروف غير مجاز در ورودي هاي PHP
مي‌دانيم كدنويسي تئوري وجود ندارد! هر چقدر هم توضيح داده خواهد شد تا دست به كد نزنيد چيزي نصيبتان نمي‌شود براين اساس به آساني مي‌رويم راز اصل مقاله و يك قطعه كد بسيار منزه و استاندارد را ارائه ميدهيم تا بتوانيد طرز آسوده دوري از تايپ حروف غير مجاز در ورودي هاي PHP را انجام نمائيد.
در قطعه كد ذيل از يك ورودي به كار گيري كرده ايم و اسم آن را input قرار داديم، به عبارتي بخشي كه درون پرانتز جاي دارد و با $ مشخص و معلوم شد‌ه‌است، اين اسم به دلخواه ميباشد و قادر است هرچه دوست داريد باشد. هم اكنون ابزار توانمند و ناجي if به كمكمان مي‌آيد. شرط را استارت مي‌كنيم و هر آنچه كه از حيث ما ورودي مناسبي ميباشد را معلوم ميكنيم، در لحاظ داشته باشيد كه مدام ورودي ها را مي بايست پشت هم بنويسيم. ( نوشته هاي حروف فارسي را عمداً اين چنين قرار داديم، هدفمان اين ميباشد كه حروف فارسي هم براي ورودي قابل قبول ميباشد ).
function checkString($input){
if (preg_match('/^[a-zA-Z0-9-آابپتثجچحخدذرزژسشصضطظعغفق كگلمنوهي]+$/', $input) != 0)
return true;
else
return false;
}قطعه كد درج شده را يك توشه خودتان بنويسيد و عملكرد فرمائيد شرط ورودي را تغيير و تحول دهيد، ( اصلي وجود ندارد كه منطقي باشد يا اين كه نه) شما قرار ميباشد تنها يك تمرين بهتر و هدفمند داشته باشيد.


نكات طلايي خودداري از تايپ حروف غير مجاز در ورودي هاي PHP
مي‌دانيم كه يك نكته حائض اهميت از قطعه كدي كه در قسمت پيشين نوشتيم فارغ از توضيح ما‌نده ميباشد! حواسمان ميباشد، نگران نباشيد. ما بعد از تايپ كردن if به سراغ يك پرانتز و بعد از آن تابع preg_match رفتيم. به لحاظ شما انگيزه اين فعاليت چيست؟
در واقع if به تنهايي براي اين نصيب دردي دوا نمي نمايد و مي بايست از يك ابزار كاركشته خيس و به نوعي تخصصي خيس ياري گرفت. اين تابع وظيفه محدودسازي دارااست و نشانه مي‌دهد كه ورودي بايستي مطلقا از ميان نوشته هاي درون پرانتز بعد از تابع باشد و در غير اين شكل مخاطب ناكام ميماند


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۳۶ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :