مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

React Server Components چگونه در فريم ورك React كار مي كند؟

كامپوننت هاي سرور به طور تدريجي رندر ميگردند طراحي سايت در مشهد و واحدهاي رندر گرديده از UI را به طور صعودي براي كلاينت پخش مي نمايند. وقتي كه‌اين امكان را با Suspense مخلوط ميكنيم به گسترش دهندگان اذن خواهد بخشيد رايا پارس تا state هاي بار گذاري intentional را ساخت‌و‌ساز كرده و تخت‌گاز محتواي اساسي را به مخاطب نشانه دهند در حالي كه باقي كاغذ در انتظار لود بقيه مناطق ميباشد.
اين خصوصيت بسيار جالب خواهد بود. ahrefs به اين ترتيب React Server Components در قاب ورك React عملكردي شبيه SSR را به شما ارائه نمي دهند كه در آن كامپوننت ها در سمت سرور انجام گرديده و به كدهاي HTML كاهش پيدا مي نمايد و در گام‌بعدي نيز با به كارگيري از قطعه كدهايي از جاوا اسكريپت و بوت استرپ براي كلاينت آرم داده مي گردند. در ازاي اين قابليت و امكان در قاب ورك React به محض فراهم شدن قسمت هاي اساسي محتوا آن ها را براي كلاينت پخش مي نمايد.
فرض فرمائيد كه سرور با قوانيني مواجه گردد كه نياز داشته باشد تا يك كامپوننت سرور را رندر نمايد. به محض اين كه رندر مهيا مي‌گردد حاصل در يك پوسته فشرده قرار ميگيرند كه فورا استارت به پخش براي كلاينت مي نمايد. به عبارت ديگر موادتشكيل دهنده UI كه مشاهده آن ها براي كلاينت ضروري ميباشد به محض فراهم شدن براي وي پخش ميشوند تا بقيه اركان و محتواي برگه تارنما نيز مهيا خواهد شد.
نكاتي درباره React meets server
React Server Components در قاب ورك React يك جنبش بسيار جسورانه براي چند پروژه دوست داستني جاوا اسكريپت را ارائه نموده است. اين تكان به وضوح به عالم اعلام مي نمايد كه قاب ورك React و گروه پيشرفت دهندگان آن با مسئوليت به شركت كردن در خلاقيت هاي تازه كادر ورك هاي گويش نرم‌افزار نويسي جاوا اسكريپت ميباشند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۱۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :