مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

توليد محتوا دارو در چند گروه قابل دسته بندي است؟

در صورتيكه بخواهيم به مجموعه‌هاي متفاوت طراحي سايت در مشهد ساخت‌و‌ساز محتوا در قسمت دارو اشاره كنيم مي بايست اذعان كرد مي‌قدرت براي محتوا سازي دراين باره دو دسته را در حيث گرفت كه عبارت ميباشد از:
همگاني
تخصصي
به طور طبيعي محتوا سازي در دسته نخستين براي اشخاص مبتدي و تازه كار كه به اطلاعاتي معمولي در قضيه دارو نياز دارا هستند، مربوط ميشود و مجموعه دوم بيشتر براي كساني كه در مورد دارو و صنعت داروسازي متخصص مي باشند و به طور تخصصي در اين باره فعال مي باشند، تناسب دارااست. به همين برهان محتوا نويسان يا اين كه كارشناسان ساخت‌و‌ساز محتوا مسلما بايستي طيف مخاطبان خويش را بشناسند و بدانند كه نياز مخاطبانشان دقيقا چيست؟ بدين ترتيب اگر قصد ساخت‌و‌ساز محتوا براي اكثريت جامعه را داريد بايستي بدانيد كه اكثريت جامعه داده ها اندكي از دارو و صنعت داروسازي دارا هستند. به همين عامل مي بايست اين نكته را هنگام تدوين و نوشتن محتوا در لحاظ بگيريد. چون دادن داده ها مازاد و جزئيات بيشتراز حد هنگام محتوا سازي دراين باره استفاده كننده را خسته مي‌نمايد و منجر دفع و ريزش كاربر شود.
از جمله در حيث بگيريد شما قصد داريد اطلاعاتي در موضوع شربت دكسترومتورفان به دست آوريد. مي خواهيد بدانيد مصرف اين شربت ولي كه با تجويز دكتر در روزگار آنفولانزا شما دقيقا براي چه چيزي ميباشد؟ و دقيقا چه فوايد و عوارضي داراست؟ درحال حاضر تصور كنيد همانگونه كه در هم اكنون جستجوي اطلاعاتي دراين مورد ميباشيد با محتوايي روبرو گرديد كه استارت به دادن اطلاعاتي طاقت فرسا و بغرنج از فرمول شيميايي گرفته تا جزئي‌ترين داده ها را به شما بدهد! واضح ميباشد شما صبر قرائت اينگونه محتوايي را نداريد. بلكه قصد قرائت محتوايي معمولي و قابل شعور داريد كه به كاربرد مهم اين شربت همپا با فوايد و عوارض آن اشاره نمايد. به همين آساني و مختصري!


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۰:۰۳ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :