مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

چند اشتباه مهلك طراحان سايت در زمان استفاده از rel=canonical

به كار گيري از ويژگي rel=canonical در صفحه‌ها طراحي سايت در مشهد تارنما شما ياري بسيار متعددي به موتور كاوش مي نمايد تا بتوانند ورژن مهم صفحه ها را براي ايندكس از در ميان صفحه هاي تكراري وبسايت شما تشخيص دهند. اين شيوه از روش موتورهاي جستجوي متعددي مدد ميشود مثلا گوگل، ياهو و بينگ. به كارگيري از rel=canonical از ايندكس شدن صفحه ها تكراري در موتور كاوش دوري مي نمايد، اين مورد بيشتر براي پيوند هاي داخلي تارنما واقعه مي افتد، مانند پيوند هايي كه در حاصل كاوش ظواهر ميگردند. در هر شكل، به كارگيري از rel=canonical ميتواند تا حدودي ايراد زا باشد چرا‌كه تعريف‌و‌تمجيد آن براي مديران وبسايت ها بديهي وجود ندارد و اين مسئله سبب ميشود كه پيكربندي وب سايت خويش را به نادرست ايفا دهند.
براي اينكه در گير اختلال نشويد، به صورت بسيار دور از شوخي توصيه مي‌كنيم كه از طرق ارائه گرديده در‌اين نوشته ي علمي براي بهبود شرايط تارنما خويش استعمال فرمائيد:
نقص‌ تعداد متعددي از صفحه هاي تكراري وب سايت ها مي‌تواند با به كارگيري از rel=canonical برطرف خواهد شد.همواره محاسبه نمائيد كه ورژن كاغذ اي كه به طور كنونيكال به آن پيوند داده ايد وجود دارااست و مشمول خطاي 404 نميشود.همواره آناليز نماييد كه ورژن كاغذ اي كه به طور كنونيكال به آن پيوند داده ايد وجود دارااست و مشتمل بر صفحاتي كه دسترسي به آن را بوسيله موتور كاوش در فولدر robots.txt محصور نموده ايد نميباشد.از اين مسئله اعتقاد و باور نتايج نماييد كه مي خوايد كاغذ اي در حاصل گوگل علامت داده خواهد شد كه آن را با rel=canonical معين نموده ايد.Rel=canonical را در قسمت head برگه متبوع يا اين كه هدر http آن نيز قرار دهيد.بيش تر از يك ورژن براي rel=canonical صفحه ها خويش تمجيد نكنيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۰۳ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :