مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

فيلتر محصولات به چه معناست؟

بي‌شك همگي مديران مغازه‌هاي آنلاين طراحي سايت در مشهد در وب دوست دارا‌هستند مشتري بعداز ورود به مغازه و بازديد از توليدها متعدد مبادرت به خريد دست كم يك يا اين كه دو مال از آن ها نمايند. در نحوه غربال محصول ها ميتوانيد  راياپارس مشتري را به خريد يك متاع خاص يا اين كه يك مجموعه خاص از توليدات كه به آن عشق و علاقه مند ميباشد بيشتر ترغيب نماييد.

در‌حالتي كه تا به امروز مالك يك فروشگاه آنلاين بوده باشيد ميدانيد كه مشتريان اكثر وقت ها بعداز ورود به وب سايت شما و مشاهده ahrefs يك سري جنس گوناگون سايت را سواي هيچ خريدي رخنه‌ مي‌نمايند. ممكن ميباشد مشتري متبوع قصد خريد از سايت شما‌را داشته باشد ولي به جهت تراكم بيشتراز حد محصول ها و عدم توانگري در گزينش جنس متبوع وب سايت شمارا رخنه‌ نمايد.
چاره اين مورد استعمال از غربال توليدات ميباشد. درين شيوه ما مورد‌اي را براي يوزرها مهيا مي كنيم تا با تعيين تيم‌بندي مطلوب خودشان مبادرت به گزينش فرآورده دلخواه نمايند. در‌اين‌صورت مي توانيد سهولت در خريد يوزرها را به صورت چشمگيري ارتقاء دهيد.

معرفي يكسري پلاگين غربال محصول ها در ووكامرس:در صورتيكه مالك يك فروشگاه آنلاين مي باشيد كه با به كار گيري از وردپرس ساخته شده است قاعدتا با ووكامرس شناخت داريد. براي اينكه بتوانيد از طريق غربال در ووكامرس به كارگيري فرماييد كافيست يكي پلاگين‌هاي مكملي را كه درپي به شما معرفي مي گردد را نصب فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۰۸ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :