مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

انتخاب مناسب رنگ سايت


تعيين مطلوب رنگ تارنماگزينش مطلوب رنگ تارنمادر پباده سازي طراحي سايت در مشهد يك وبسايت المانهاي متعددي را بايستي در لحاظ گرفت. فونت، حواشي، دسترسي به محتوا، صورت كلي و رنگ وب سايت تمامي در زيبايي و كوشش وب سايت نقش دارا هستند. رعايت نكات اصولي درهمه اين بخش ها تيم ديده نوازي را در قبال رويت كرد بازديدكنندگان قرار مي‌دهد. درين بين تعيين مطلوب رنگ وبسايت قادر است تاثير بسزايي در زيبايي دور و اطراف تارنما شما و جذب بازديدكنندگان داشته باشد. درپي دو وبسايت كاربردي در مورد گزينش رنگ وب سايت به شما معرفي خوا‌هيم كرد.


پخش‌كننده صوت
00:0000:00
براي ارتقاء يا اين كه كاهش صدا از كليدهاي بالا و ذيل به كار گيري نماييد.وبسايت ها و ابزارهاي متعددي در وب براي تحليل و گزينش رنگ وب سايت وجود دارااست كه هر كدام تجهيزات متفاوتي را ارائه مي‌دهند ما در اينجا دو مثال كاربردي و دوست داستني از نگاه خودمان را معرفي مي كنيم.
1- Colorblind Web Page Filter
حدودا 10 درصد از مردان در شناسايي رنگها مبتلا ايراد مي‌باشند و اين تعداد در زنها به مراتب كمتر ميباشد. كوررنگي در رنگ قرمز رنگ و سبز شايع خيس ميباشد و اشخاصي كه توانمند به تشخيص هيچ رنگي نيستند كمتر از 0.1 درصد عموم دنيا را تشكيل مي‌دهند. اين اشخاص كار كشته به تشخيص صحيح رنگ وبسايت شما نيستند و شما فعاليت متعددي براي اين اختلال نميتوانيد انجام دهيد.

چك رنگ وب سايت از حيث-سايرافراد
با اعتنا به اينكه 10 درصد از بازديدكنندگان وبسايت شما ممكن ميباشد به‌اين عارضه در گير باشند بد وجود ندارد كه رنگ تارنما خويش را يكبار هم از ديده آن ها ملاحظه كنيد. اين وب سايت دور و اطراف و رنگ وبسايت شمارا از نگاه اين اشخاص نوسازي ميكند و شما مي توانيد چك نماييد كه ايا كليه مطالب قابل تشخيص و خوانا مي‌باشند يا اين كه نه.
2- Kuler
اين تارنما به شما قابليت مي‌دهد تا ادغام قابل قبولي براي رنگ وبسايت خويش پيدا فرماييد. سفارش رنگ تازه با اعتنا به رنگ هاي مو جود در وب سايت شما و معرفي ادغام هاي رنگي 2 تا 5 تايي با مفاهيم و پيام مرتبط با آن براي رنگ وبسايت شما از تجهيزات آن ميباشد. بطور نمونه مي تواند ادغام قابل قبولي براي رنگ وبسايت با مضمون فصل‌پاييز به شما سفارش دهد. همينطور اذن داريد از تركيبات رنگ وبسايت ديگر افراد نيز ايده بگيريد.

مخلوط مطلوب براي رنگ تارنما
در‌حالتي كه شما هم از ابزار يا اين كه تكنيك خاصي براي گزينش رنگ تارنما خويش به كار گيري كرديد، لطفا در همين برگه با ما به اشتراك بگذاريد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۰:۰۳ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :