مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

تعريف طراحي سايت چيست به زبان ساده :


تمجيد ساخت سايت چه مي باشد به گويش معمولي :  طراحي سايت در مشهد در صورتي‌كه بخواهيم تمجيد معمولي اي از ساخت سايت داشته باشيم بايستي بگيم ساخت سايت به معناي پباده سازي و ساخت‌و‌ساز يك سايت يا اين كه سئو و ري صفحه آرايي يك تارنما ديرين در بستر وب ميباشد.  

تاريخچه طراحي وب سايت از در آغاز!تاريخچه ساخت سايت و پيوند او‌لين وبسايت عالماكنون ميليون ها تارنما در سراسر دنيا وجود دارا‌هستند كه اما هيچكدام بيشتراز ۲۸ سال عمر ندارند در واقع او‌لين طراح تارنما عالم آقاي «مجموعه برنرز لي» بود كه او‌لين وبسايت جهان كه به پروژه World Wide Web يا اين كه به عبارتي W3 وابستگي داشت را پباده سازي كرد. اولي تارنما دنيا هنوز هم در نشاني در دسترس ميباشد و از اين لينك و پيوند مي‌توانيد از آن ديدن فرمائيد و ببينيد كه اولي وب سايت در دنيا چيزي از لوح هاي گلي بشر هاي نخستين نادر ندارد!
توصيه مي‌كنم مطلقا از اولي وبسايت جهان بازديد فرماييد و ملاحظه كنيد كه هر كاري كه در اولِ منش ميباشد پس از سال‌ها چقدر بي آلايش و ابتدايي به لحاظ ميرسد و در طول خويش يك شاهكار ميباشد! همان گونه كه از اولي تارنما در جهان بازديد كرديد متوجه شديد كه در آن هيچ سيرتكامل تصوير و گرافيك و حتي رنگ بندي به فعاليت نرفته ميباشد.
تارنما هايي كه سپس هم پباده سازي شدند به همين منوال بودند تا اينكه مرورگر هاي توسعه يافته تري بوسيله شركت ها Netscape و Microsoft روي فعاليت آمدند كه در غياب گوگل كروم و فايرفاكس در آن سالها رقباي مهم مرورگرها بودند. در‌پي با روي عمل وارد شدن گويش هاي جاوا اسكريپت و HTML به‌تدريج وبسايت ها صورت بهتري به خويش گرفتند و از گرافيك بيشتري برخوردار شدند.

تصويري از وب سايت كمپاني گوگل از قبل و هم اكنونتاثير كمپاني مايكروسافت در پيشرفت تارنما هادر سال ۲۰۰۰ ميلادي كمپاني مايكروسافت با معرفي اولي ورژن از مرورگر Internet Explore براي سيستم دليل مك انقلاب بزرگي در مرورگر هاي اينترنتي و ساخت سايت هاي اينترنتي به‌راه‌انداخت. او‌لين ورژن از مرورگر Internet Explore به طور بدون نقص از HTML 4.1 و CSS 1 پشتيباني مي‌كرد كه‌اين خويش پيشرفت عظيمي بود. اين را هم سرويس تون پهنا كنم كه او‌لين مرورگري كه به طور بدون نقص از تصاوير با فرمت PNG پشتيباني مي‌كرد همين مرورگر بود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۷:۴۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :