مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

10 ويژگي وب سايت حرفه اي


اين سوالات و كلي پرسش ديگر دراين مورد وجود داراست طراحي سايت در مشهد كه با رعايت كدام اصول طراحي وب سايت مي قدرت يك وب سايت ماهر پباده سازي كرد.با مطالعه منابع متعدد درباره با طراحي وب سايت مورد ها زيادي براي طراحي وب ماهر مطرح شده‌است.در‌اين نوشته‌علمي 10 خصوصيت وب سايت ماهر را چك مي‌نماييم.براي طراحي سايت ماهر بايستي دقت داشته باشيم كه براي چه كاري و با چه هدفي تارنما پباده سازي ميكنيم.اعتنا نكردن به نوع كاربرد و غرض سايت منجر مي‌گردد كه ما نتوانيم ساخت سايت ماهر انجام دهيم.


10 خصوصيت تارنما ماهر :1- يك طرح و نقشه شيوه منطقي براي پباده سازي و پياده سازي سايت به شكلي كه استفاده كننده بعد از ورود به تارنما به راحتي متوجه عمكرد تارنما و نيز متوجه كاربرد قسمت هاي متعدد آن بشود. داشتن يك طرح و نقشه شيوه استاندارد در ساخت سايت سبب كاربرپسند بودن و امتياز بهتر در seo سايت شما گردد.
2- اكران داده ها اصلي مرتبط با كسب و عمل در بخش هاي اصلي وبسايت : استفاده كننده در سايت شما به‌دنبال سرويس ها و يا اين كه محصول ها مهم شما هست. براي همين بايستي به مخاطب اين داده ها اصلي را در بخش هاي مهم وبسايت اكران دهيم جاي اين كه استفاده كننده را با پيوند هاي مشابه در رابطه ما و داده ها غيرضروري ديگر كلافه كنيم. از جمله در سايت رستوران، استفاده كننده در‌پي منو خوراك، فضاي رستوران، ساعت‌ها عمل و نشاني رستوران مي  شود و به قسمت هاي ديگر دقت چنداني ندارد.
3- در طرا حي وب سايت داده ها تماس با مارا در دسترس و جلوي ديده استفاده كننده قرار دهيد. هيج چيز بدتر از آن وجود ندارد كه مخاطب در تارنما شما در‌پي داده ها  تماس بگردد. در داده ها تماس شيوه هاي تماسي را در سايت قرار دهيد كه مدام به آنان پاسخگو باشيد. در صورتيكه تلفن خويش را هرزگاهي از   دسترس بيرون مي‌كنيد بهتر ميباشد آن را در داده ها تماس تارنما قرار ندهيد و صرفا از نشاني اينترنتي به كار گيري فرماييد. مطلقا از ايميلي به كارگيري نمائيد    كه براي آن دامنه مي‌باشد و از نشاني اينترنتي gmail يا اين كه بقيه نشاني اينترنتي هاي فردي به هيچ عنوان به كارگيري نكنيد.


4- در ساخت سايت از لينك و پيوند دهي مشخص و معلوم و اسم هاي روشن براي منوها و پيوند ها به كار گيري كنيد. به كارگيري از اسم هاي معلوم و استاندارد به مخاطب سايت ماهر شما احساس نيكي خواهد بخشيد و او‌را در گير سردرگمي نخواهد كرد. در پيوند دهي كوشش فرماييد نوشته لينك و پيوند معين باشد كه براي ورود به   كدام كاغذ و انجام چه كاري ميباشد.
5- امنيت يكي‌از مهم‌ترين خصوصيت هاي تارنما ماهر است. در ساخت سايت كسب و شغل هاي اصلي به نكات امنيتي بيشتر دقت فرمائيد.مي‌توانيد    با گذاشتن يك سند امنيت ssl بر روي سايت خويش اعتبار تارنما خويش را ارتقاء دهيد و در سود اعتماد يوزرها را به وبسايت رشته     اي خويش ارتقا دهيد.
 6- به كارگيري از قابليت تكثير مطالب و سرويس ها وبسايت شما در شبكه هاي مردمي. رسانه هاي اجتماعي نقش مهمي در بازاريابي اينترنتي كسب و فعاليت شما  خواهند داشت. پس در ساخت سايت ماهر امكاني را آماده فرماييد كه استفاده كننده در شكل رغبت بتواند كاغذ آيتم نظرش را در كانال   اجتماعي دلخواهش به اشتراك بگذارد.
 7- اكران مطلوب سايت شما در گوشي يكي‌از مهم‌ترين خصوصيت هاي وبسايت ماهر است. پباده سازي شما مي بايست خويش را بعدها نمايشگرهاي گوناگون تطبيق    دهد تا تمامي يوزرها بتوانند از سايت شما استعمال كنند.


8- كاغذ سوال هاي متداول را در تارنما ماهر خويش مطلقا قرار دهيد. مدام براي يوزرها و مشتريان سوال ها متداول وجود دارااست كه ذهن آن‌ها‌را سرگرم كرده و آن ها را مبتلا استرس مي نمايد. اكثر اين سوال هاي دربين يوزرها تكراري و مشخص و معلوم مي‌باشد. اين سوال هاي را جمع آوري فرماييد و براي آن‌ها جواب هاي    مطلوب و كوتاه پيدا كرده و در كاغذ سوالهاي متداول تارنما ماهر خويش قرار دهيد.
9- براي وبسايت ماهر خوب يك صاحبخانه ماهر پيدا فرماييد. مسلما در پي يك خدمت دهنده ميزباني(هاستينگ) با كيفيت و ماهر باشيد. در  تعيين چنين ميزباني به كيفيت خدمت دهي، زمان بازه زماني پاسخگويي به اشتباهات و در دسترس بودن دقت متعددي فرماييد.
 10- لطفا از خصوصيت هاي پايين در ساخت سايت ماهر به كارگيري نكنيد.     - به كارگيري از موسيقي     - به كارگيري از Flash     - هر چيزي كه به طور خود كار استارت به پخش يا اين كه اجرا كند.  - داده ها اضافه نظير نوشته، تصوير و فيلم – به كار گيري از اينها منجر كندي و زياد شدن زمان دوران بار گذاري ورقه ميگردد.
10 خصوصيت سايت ماهر را با يكديگر آناليز نموديم. اكنون ميتوانيد با رعايت نكات بالا در طراحي وب هاي خويش، سايت ماهر ايجاد فرماييد و واحد سنجش رضايت يوزرها و مشتريان سايت خويش را ارتقاء دهيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۳:۵۵ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :