مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

اصول رنگ‌بندي وب‌سايت


اصول رنگ‌بندي اينترنت‌وب سايتگزينش كردن يك رنگ مانند آبي‌رنگ، طراحي سايت در مشهد بسيار سهل و آسان خواهد بود. اما بايستي اعتنا داشته باشيد كه براي هر پروژه‌اي كه در آن با مشتري سروكار داريد، بايستي عملكرد فرماييد تا حد ممكن، بخش اعظمي از گزينش‌هاي خويش را توجيه فرماييد و تنها برحسب عشق و علاقه خويش به‌اين رنگ، آن را تعيين نكنيد. نكاتي كه در گزينش يك رنگ مي توانيد به آنان اعتنا نمائيد، مشتمل بر:
به كار بستن از آنچه در مشت داريد: در صورتي‌كه دارنده لوگويي با رنگ اثبات براي مارك خويش ميباشيد، اين قادر است رنگ آغاز‌كننده شما باشد.رنگ برندهاي حريف: در صورتي يكي رقباي اساسي تجارت شما دارنده رنگ اسم تجاري توانا‌ايي ميباشد، تا حد ممكن آن را در پالت رنگ خويش به‌عمل نبريد و آن را اسكن نكنيد.به استفاده كننده غرض خويش تصور كنيد: رنگ يك اينترنت‌تارنما آموزشي حتما با رنگ يك دكان اسباب نوزاد متعدد ميباشد. همواره به‌اين دستور تصور كنيد كه چه افرادي از اينترنت‌وبسايت شما بازديد خواهند كرد و چه گونه مي خواهيد آن را حس نمايند.بازي با واژه و كلمه: در صورتي‌كه در تجارت مشتري شما، كلماتي وجود دارااست كه داراي ارتباط ميباشد، اين لغت ها مي تواند به شما ايده‌هايي براي رنگ ارائه دهد.از رنگ‌هاي معمولي امداد بگيريد و به اندازه به كار گيري فرمائيد.به كارگيري از وبسايت‌هاي ارائه پالت‌هاي رنگي پيشنهادي: اكثري از اينترنت‌وب سايت‌ها مي باشند كه ميتوانيد براي ايده به دست آوردن از آن ها الهام بگيريد. مانند dribbble ، colordrop ، colourco ، Color-hex و …روانشناسي رنگ‌ها در كسب‌وكاررنگ‌ها بر روي موادسازنده مختلفي در اينترنت‌وبسايت تأثير مي‌گذارند: مسئله، منو، دكمه‌ها، عنوان ها، متن، پيوندها و تصاوير. رنگ‌ها يك كاغذ اينترنت را قابل تلاوت مي‌نمايند ، فروش را زير فشار قرار ميدهند و مي توانند در اولي پيمايش در آشنايي مارك تأثير داشته باشند. به همين ادله ، رنگ ابزاري قوي براي ساخت سايت ميباشد. و فهميدن روانشناسي رنگ در طراحي وب سايت بسيار اصلي ميباشد.
هنگامي كلام از رنگ و طراحي وب سايت مي گردد، تصميم گيري اشتباهي، سهل وآسان مي گردد. معمول ترين ايرادات در يك كاغذ اينترنت عبارتند از: از رنگ‌هاي خيلي زياد به كار گيري فرماييد، براي متن و دور نما از رنگ‌هاي تكميل كننده به كارگيري نماييد، از رنگ‌هاي گرم و سرد خيلي زياد به كار گيري فرماييد. به‌دنبال نوشته‌ي علمي به معني هر رنگ و به كارگيري از آن در برندهاي متفاوت خوا هيم پرداخت.
قرمز رنگرنگ‌ قرمز رنگ نشان‌دهنده هيجانات، انرژي و احساسات شديد و خطر ميباشد. اين رنگ معمولا براي ساخت‌و‌ساز فوريت در مبادرت به خريد و توليد هيجان به كار گيري مي گردد. معمولا اين رنگ در رستوران‌ها براي خوراك، مد و فشن، سرگرمي و خدمت‌هاي اضطراري خوب ميباشد. از برندهاي معروفي كه از اين رنگ استعمال مي‌نمايند مي‌قدرت به كوكاكولا، KMART ,H&M اشاره نمود
آبي‌رنگرنگ آبي رنگ، رنگي آهسته و امن ميباشد. اين رنگ نشان‌دهنده اعتماد، صلح و وقار است. از اين رنگ در خزانه‌ها به كار گيري مي شود. برندهايي مانند رخ‌بوك، توييتر و دل نيز از آن به كار گيري مي‌نمايند.
سبزرنگ سبز نشان‌دهنده توان، باروري، طبيعت و بخت مي باشد. اين رنگ اثري ادب‌نصيب بر روي شما مي گذارد كه در كسب‌وكارهايي مانند دور و اطراف زيست، دانش، جهانگردي، منابع انساني و … به كارگيري مي‌گردد.
زرد رنگزرد نشان‌دهنده نيروي جواني، شادابي و خوش‌بيني ميباشد. عموما براي جلب رضايت مشتري به كارگيري مي‌گردد. در طراحي وب، اعتنا داشته باشيد كه زياد از آن به كار گيري نكنيد، چون منجر خستگي ديده ميگردد. برندهايي كه از اين رنگ به كار گيري مي‌نمايند مك دونالد، Hertz , national geographic
نارنجي رنگرنگ نارنجي رنگ نشان‌دهنده صميميت، حركت و شوق و اشتياق ميباشد. براي ساخت سايت‌هاي تجارتي، خودرو، تكنولوژي، سرگرمي و … مطلوب ميباشد. مغازه آمازون در پباده سازي لوگوي خويش از اين رنگ به كار گيري مي‌نمايد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۶:۰۲ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :