مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

تفاوت ميان وردپرس و سايت اختصاصي


تفاوت در ميان وردپرس و تارنما منحصربه‌فرد و مزيت هر كدام نسبت طراحي سايت در مشهد به ديگري، موضوع‌اي ميباشد كه ذهن بخش اعظمي از يوزرها را سرگرم نموده است. چنانچه شما نيز تا به حالا قصد به پباده سازي وب سايت گرفته باشيد، مطلقا با اين گزينش مواجه گرديده‌ايد.
چه در پژوهش ها فردي و چه در جلسات مشورت كردن با كمپاني‌هاي طراحي وب، همواره اين دو مورد مطرح ميگردند. در‌اين نوشته‌ي‌علمي خصوصيت‌ها و مزاياي هريك از اين دو نوع را چك مي كنيم. در انتها و با اطلاعاتي كه به دست مي آوريد ميتوانيد شخصا تصميم بگيريد كه كدام مورد براي كسب‌وكارتان بهتر ميباشد.
تفاوت در ميان وردپرس و وب سايت منحصربه‌فرد چه است؟براي پي بردن تفاوت بين وردپرس و وب سايت مخصوص در آغاز مي بايست تمجيد هر كدام را دقيقا ذكر كنيم. بعداز پر‌نور شدن معناي هر مورد از اين عنوان ها، قادر خواهيم بود خصوصيت‌هاي آن‌ها‌را شعور كنيم.
وردپرس چه است؟

وردپرس يك اپ متن گشوده يا اين كه منبع گشوده (open source) آنلاين ميباشد كه يوزرها مي توانند با به كار گيري از آن وبسايت، وب لاگ يا اين كه برنامه بسازند. وردپرس در دسته سيستم‌هاي مدير محتوا (cms) قرار مي گيرد و دوستداشتني‌ترين آن ها ميباشد. براي رئيس، درج مطالب يا اين كه حذف آنان و موردها ديگر به يك سيستم مدير محتوا نياز داريم. سازندگان وردپرس اين سيستم را به طور بدون‌پول در دست يوزرها قرار داده‌اند.
اكثري از كدها و تجهيزات موردنياز به طور پيش‌فرض در وردپرس قرار داده گرديده‌اند و همين دستور سرعت طراحي سايت را بسيار بالا ميبرد. ديگر نيازي به كدنويسي دوباره براي شغل هاي تكراري وجود ندارد. چنان كه اشاره كرديم وردپرس يك برنامه منبع گشوده ميباشد. اين يعني كارشناسان بخش اعظمي در سراسر دنيا روي آن فعاليت مي‌نمايند و به همين استدلال هر روز كيفيت و تجهيزات بيشتري به آن اضافه مي شود.
سطح امنيتي وردپرس نيز روز آپ ديت بهتر مي گردد. با آپ تو ديت رساني و به كار گيري از ورژن‌هاي تازه و ولي رعايت نكات اساسي در حفاظت از وب سايت، مي توانيد از بابت امنيت وب سايت وردپرسي خويش سهل‌خيال باشيد.
قالب‌ها و افزونه‌هاي مختلفي براي وردپرس پباده سازي شده‌است كه برخي از آنان بدون‌پول ميباشند و براي برخي نيز بايستي هزينه‌اي پرداخت گردد. در كل مورد ها ذيل را مي‌اقتدار به عنوان مثال مهم ترين مزاياي ساخت سايت با وردپرس دانست:
سرعت بالا در ساخت وب سايتهزينه كمتركاربري سهلسازش با موتورهاي جست‌وجوقالب‌هاي گوناگون و تنوع گرافيكيامنيت بالاو …بيشتر بخوانيد :  هزينه پباده سازي سايت با چه معيارهايي انتخاب مي‌‌خواهد شد؟وب سايت مخصوص چه مي باشد؟

خواسته از وب سايت مخصوص سايتي ميباشد كه بوسيله يك نرم‌افزار‌نويس يا اين كه يك كمپاني، منحصرا براي يك پيشنهاد‌دهنده خاص پباده سازي گرديده باشد. كمپاني‌ها از لهجه‌هاي اپليكيشن‌نويسي مختلفي براي ساخت وب سايت به كارگيري مي‌نمايند، گويش‌هايي مانند php، asp.net، جاوا اسكريپت و … .
در امر مضمون‌ تارنما منحصر توضيح بيشتري مايحتاج ميباشد. بعضي وقتها كمپاني‌ها مثال‌هايي از گونه هاي تارنما پباده سازي مي‌نمايند؛ به عنوان مثال وبسايت فروشگاهي، سايت خبري، تارنما شركتي و … . اين وب سايت‌ها را با به كارگيري از لهجه‌هاي نرم افزار‌نويسي پباده سازي مي‌نمايند و كد وبسايت‌ها فقط در چنگ كمپاني توليد كننده ميباشد.
هم اكنون هنگامي يك مشتري براي پيشنهاد يك وبسايت فروشگاهي به آنها مراجعه مي‌نمايد، به عبارتي مثال را در مشت وي قرار مي دهند و در شكل لزوم برخي از موردها را از قبيل رنگ و طرح گرافيكي و … تغيير و تحول ميدهند. دراين‌صورت كد وبسايت براي كمپاني منحصربه‌فرد ميباشد خير براي مشتري. يعني هيچ كمپاني ديگري اين كد را در چنگ ندارد.
برخي از كمپاني‌ها نيز به عارضه ها متفاوت، مبادرت به پباده سازي يك سيستم رئيس محتواي منحصربه‌فرد مي‌نمايند. يعني به مكان استعمال از سيستم‌هايي مانند وردپرس سيستم مدير محتواي خويش را پباده سازي مي‌نمايند. اين سيستم‌ها ولي معمولي‌خيس از وردپرس مي باشند و تجهيزات وسيع آن را ندارند و به همين برهان مدل‌خيس و كاربردي‌خيس مي‌باشند.
اكثري از تجهيزات جان دار در وردپرس براي اكثري از يوزرها سواي استعمال خواهد بود و cms مخصوص اين نصيب‌هاي مازاد را ندارند. يعني در بعضا از مورد ها تفاوت دربين وردپرس و وب سايت مخصوص شما تفاوت در بين سيستم مدير محتواي منحصر يا اين كه همگاني ميباشد.
در مورد ها ديگر ساختار وبسايت از در آغاز تا پايان، از كدها تا گرافيك و قالب، منحصربه‌فرد ميباشد و براي يك مشتري خاص پباده سازي مي شود. در زمينه‌ي مزاياي تارنما منحصر به فرد مي‌قدرت به مورد ها پايين اشاره نمود:


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۱۸ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :