مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

​​چگونه يك مصاحبه موفق در فرآيند طراحي محصول داشته باشيم؟


تجربه كاربري » ​​چه طور يك گفتمان برنده طراحي سايت در مشهد   در روند پباده سازي جنس داشته باشيم؟
خوب گوش دادن از مهارت‌هاي موردنياز و ضروري براي هر طراح تجربه استفاده كننده و يا اين كه محقق ميباشد تا بتوانند به آشنايي صحيح و عميق يوزرها خويش رسد.
شنيدن منظور‌ها، نيازها و ايرادات يوزرها، تجربه بهتري را براي شما رقم خواهد زد. در اكثري از مذاكره‌ها ميان گفت و گو و اذعان كرد‌وگوهايي كه انجام مي گردد اكثر اوقات ابهاماتي كه منجر سردرگمي گرديده بودند به راحتي و صرفا در چندين دقيقه حل ميگردند.
به خاطر داشته باشيد واحد سنجش دسترسي به داده ها لازم و بازه برهه زماني دسترسي به آن ها، كليه و كليه به طرز گفتگو شما و سوالاتي كه از پيش پباده سازي كرده‌ايد بستگي دارااست، در سود شما قبل از انجام گفت‌و‌گو مي بايست يادبگيريد چه‌طور جلسات گفتمان را پيش ببريد و برهه زماني مايحتاج را براي پباده سازي سوالاتي كه پاسخ آنها شما‌را يك گام به هدفتان مجاورت‌خيس مي‌نمايد، بگذاريد.
انجام راي زني و شنيدن صحبت يوزرها در ظاهر عملي بي آلايش ميايد و اكثر وقت ها شما با شنيدن كلمه و واژه‌ي گفتگو به حافظه يكسري پرسش مهيا كه مي بايست پرسيده خواهد شد و يكسري پاسخ شفاف كه مخاطب مي بايست به هريك از سوالهاي بدهد، مي افتيد ولي در لحاظ داشته باشيد كه بشر جان دار پيچيده‌اي ميباشد و هيچگاه در مسيري كه از پيش رقم خورده قرار نميگيرد مگر اينكه به صورت ناخداگاه به سمت اين مسير هُل داده خواهد شد.
بخش اعظمي از اشخاص در هنگام مذاكره از ذكر ايده ها منفي جلوگيري مي‌نمايند و يا اين كه اكثري از آنها هيچ‌گاه نمي‌گويند به كار گيري از متاع شما چقدر برايشان طاقت فرسا بوده و يا اين كه حتي بخشي از آن‌را متوجه نشده‌اند تا خويش را در قبال شما خوب جلوه دهند. كليه‌ي اين‌ها مشكلاتي ميباشد كه چنانچه با حالت راي زني صحيح آشنا باشيد هيچ‌گاه به دام آنها نخواهيد زمين‌خورد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۸:۲۰ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :