مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

هاست Cloud چيست؟


هاست Cloud يا اين كه به عبارتي ابري با اين درحال حاضر بازه زماني متعددي وجود ندارد كه از آن به كارگيري مي گردد اما محبوبيت خاصي دراين باره پيدا نموده است.  طراحي سايت در مشهد  هاست ابري بدين معنا ميباشد كه سواي آن كه تارنما شما دان خواهد شد و يا اين كه جدا گردد به راحتي از آن مي تواند به كار گيري فرماييد.
از جمله زماني كه از وب سايت خويش به كار گيري مي كنيد مي توانيد 1 گيگ از وسعت آن را مصرف فرماييد و يا اين كه 10 گيگ از آن را به كارگيري نماييد فرقي نمي‌نمايد زيرا اين فرآيند هيچ تايم و زمانبندي ندارد كه بايستي مسلما در حين رقم خورده از آن وسعت مصرف شود و يا اين كه به پايان برسد.




عكس شماره 1 - هاست ابري 
هاست ابري يك ساختار عكس العمل گرايي داراست يعني شما به اندازه استعمال خويش چه بالا باشد و چه معدود هزينه پرداخت ميكنيد و برهه زماني مقطع ندارد و شما مي توانيد با خيال و خاطر ريلكس از هاست خويش استعمال نماييد و با خاطر شل فارغ از آن كه نقص‌ در سرور ساخت گردد.
هاست ابري اينگونه ميباشد كه در صورتي هاست مبتلا خلل شد هاست‌هاي كمكي مي‌باشند كه نگذارند هاست اساسي مبتلا نقص‌ گردد و سريعا رفع گونه هاي مي‌نمايند و جايگزين هاست مهم ميشود. يكي‌از مهم‌ترين جنبه‌هاي هاستينگ ابري اين ميباشد كه مدير آن در كليه نظر قابليت و امكان دارااست يعني چنانچه يك هاست مبتلا ايراد گردد هاست‌هاي ديگر جايگزينه آن هاست ميشود و تا نقص‌ آن هاست رفع گردد. يعني سرور شما متكي به يك هاست محرمانه وجود ندارد بلكه هاست‌هاي ديگر آن را پشتيباني مي‌نمايد يعني به مكان يك هاست شما چند هاست در دسترس شما ميباشد و اين تلاش سبب ساز ميگردد كه هاست شما هيچوقت دان نشود. و در حالتي‌كه هاست در گير اختلال شده‌است اينطور ميباشد كه آن وب سايت در هم اكنون به روزرساني ميباشد.




عكس شماره 2 - هاست ابري 
و در شرايطي كه كه از يك سرور بي كيفيت تحت عنوان فناوري ابري به كارگيري نماييد مي تواند خيلي سريع راندمان فعاليت را كم كند. استعمال از اين هاست‌ها كه بعضا از كمپاني‌هاي هاستينگ استعمال مي‌نمايند سبب مي‌گردد كه اعتماد يوزرها نسبت به هاست ابري پاك شود. بدين ترتيب مي بايست در تعيين كمپاني هاستينگ كه مي خواهيد از آن به كار گيري نماييد و بايستي مسلما ازاعتبار و كيفيت آن كمپاني مطمئن باشيد تا از سرويس ها حاذق هاست ابري به كارگيري باصرفه انجام دهيد. هاست ابري حتي از سرور محرمانه هم مي تواند بهتر زيرا يك سرور از آن پشتيباني نميكنند بلكه چند سرور آن را پشتيباني مي‌‎نمايند و نمي‌گذارد سرور شما دان خواهد شد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۴۶ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :