مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

نكات نرم‌افزار نويسي

نرم‌افزار نويسي
تعريف‌و‌تمجيد نرم افزار نويسي در زباني معمولي
اولي قدم در  طراحي سايت در مشهد فراگيري لهجه‌هاي اپليكيشن نويسي آن ميباشد كه به صحت متوجه اين مقوله باشيد. اساسا قصه ما با ماشين‌هايي الكترونيكي از اشكال رايانه‌ها مواجه هستيم. اين ماشين‌هاي الكترونيكي از يك تلفن همراه هوشمند تا يك ابر رايانه گرانقدر و يا اين كه يك فضاي مجازي مانند وب را دربرگيرنده ميشود. اهميت در توان سازش بالاي اين امكانات ميباشد. در واقع ماشين‌هاي الكترونيكي كه قيد كرديم در اولِ فرمان هيچ دستورالعملي براي اجرا وظايفي معلوم ندارند؛ بلكه قرار ميباشد تا ياروهمدم با گويش اپليكيشن نويسي براي آن ها دستور كار‌هايي مشخص و معلوم تعريف‌و‌تمجيد خواهد شد.

به اين ترتيب رايانه هم پا با دستوراتي معين و تدوين گرديده كه براي آن تعريف و تمجيد گردد، مي تواند اهدافي كه مي‌خواهيم را دنبال نمايد. براين اساس اپ نويسي را مي‌اقتدار در منزلت يك تعامل در بين بشر و سيستم‌هاي كامپيوتري در حيث گرفت. تعاملي كه از روش نگاشتن يك شيوه نامه براي رايانه تمجيد شود. اين شيوه نامه را به اصطلاح نرم‌افزار كامپيوتري ميگويند و ابزار نگاشتن آن را با تيتر گويش اپ نويسي معرفي مي‌نمايند.

گويش اپ نويسي، صحيح مانند همين گويش‌هاي معمولي كه مي شناسيم ميباشد. با اين تفاوت كه آن گويش‌ها براي رايانه‌ها قابل درك خواهند بود. ولي در تعاريف ديگر مي‌اقتدار گويش نرم افزار نويسي را با تيتر يك تعامل در بين بشر و كامپيوتر خاطر كرد كه براي هر دو سمت قابل درك ميباشد. با اين تفاوت كه رايانه‌ها ذاتا گويش اپ نويسي را ميفهمند. در حالي‌كه آدم‌ها مي بايست در قدم اوليه اين گويش را حافظه بگيرند. لذا ضرورت دارااست تا يادگرفتن اپليكيشن نويسي را استارت نمايند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۵۰ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :