مقالات طراحي سايت مقالات طراحي سايت .

مقالات طراحي سايت

مهارت هاي لازم براي ايجاد كسب و كار اينترنتي

شما هر  طراحي سايت در مشهد  مهارت و تخصصي كه داشته باشيد را مي‌توانيد به محصول ها دانلودي و آموزشي تبديل فرمائيد. مي‌توانيد يك سايتي مثل آكادمي سبز فعال سازي فرماييد و تخصصتان را به پوشه هاي آموزشي تبديل نماييد و بفروشيد. از جمله در شرايطي‌كه در مسئله ضابطه جذب كتاب هاي متعددي خوانديد مي توانيد آن كتب را به پوشه هاي صوتي تبديل فرماييد و بفروشيد. چنانچه در قضيه گويش انگليسي مهارت داريد مي‌توانيد با تشكيل داد فولدر هاي آموزشي در اين باره يك فروشگاه اينترنتي بسازيد و فعاليت اينترنتي تان را آغاز فرماييد.

 

مهارت هاي متعددي وجود دارااست كه در پي پولسازترين اين مهارت ها را به شما معرفي كرديم:

 

به

درصورتي كه فكر مي‌كنيد كه هيچ مهارت و تخصصي نداريد مي‌توانيد يك مهارت را تعيين نماييد و استارت به يادگيري فرمائيد. بعداز يادگيري هر مهارتي كه يادگرفتيد را به زمان هاي آموزشي تبديل نماييد و در فروشگاه آنلاين تان بفروشيد. اين ايده تجارت اينترنتي مي‌تواند يك كدام از پولسازترين ايده هاي فعال سازي بيزنس مجازي و آنلاين باشد.

 

 

 

3- همياري در فروش و فروش توليدات ساير افراد در وب:

 

همياري در فروش يك كدام از ديگر از ايده هاي پولساز بيزنس اينترنتي ميباشد. اما اين طرز بيزنس آنلاين را در پي به طور بي نقص معرفي كردم. در‌اين شيوه شما با فروشندگان توليد ها راي زني مي‌كنيد و محصولاتشان را به طور اينترنتي مي فروشيد. به ازاي هر فروشي كه از سمت شما شكل مي گيرد پورسانتي از فروشنده اخذ مي‌كنيد.

 

براي اينكار شما در اولي گام بايستي فروشگاه آنلاين تان را فعال‌ساز‌ي فرمائيد و با تامين كنندگان و يا اين كه حتي فروشندگان حرف نماييد. از آنان بخواهيد تا به ازاي هر محصولي كه براي آنها ميفروشيد درصدي را تحت عنوان پورسانت به شما بدهند. در حالتي‌كه اينگونه فروشگاه آنلاين فعال سازي نماييد و با يكسري تامميد كننده و فروشنده همياري فرماييد خيلي شل مي توانيد به درآمد ميليوني از وب برسيد. ولي پيرو بيشتر در امر اين ايده بيزنس اينترنتي كلام كرديم.

 

4_پنجمين شغل اينترنتي خريد و فروش دامنه

 

4_پنجمين شغل اينترنتي خريد و فروش دامنه

 

يك كدام از ديگر از شغل اينترنتي معامله دامنه است . اشخاص متعددي مي‌باشند كه از داد و ستد دامنه به درآمد اينترنتي بسيار بالايي رسيده اند و اين شغل به فرصت و سرمايه يه خرده نياز داراست. شما دوستان عزيز مي توانيد با بها بسيار زير يك دامنه را خريداري نماييد و آن را با ارزش بالاتري براي فروش قرار بدهيد براي اين فعاليت ما يحتاج ميباشد در وب سايت هاي تاراج دامنه عضو گرديد.

ولي خويش اينجانب اين ايده تجارت اينترنتي را سفارش نمي‌كنم! شما مي بايست پيرو ايده اي باشيد كه با به كارگيري از آن بتوانيد يك درآمد اثبات از وب داشته باشيد. براي همين پيشنهاد ميكنيم در پي نحوه هاي مهم فعال سازي بيزنس اينترنتي باشيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۹:۱۳ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :